verkoopkansen creëren

Verkoopkansen creëren, hoe doe je dat?

Jullie afspraken afgelopen maand waren waardeloos! Hij zucht. Zo, het hoge woord is eruit!   Ik schrik. “Wat?” Ja, zegt hij “De  afspraken van afgelopen maand hebben we opgevolgd en er is niets uitgekomen.” Ik zit aan tafel met de commercieel directeur – Robert -, één van onze klanten. “Chips” zeg ik. “Laat me snel even …

Verkoopkansen creëren, hoe doe je dat? Lees verder »

Lees verder
Belangrijke woorden in sales

Wat is het belangrijkste woord in succesvolle sales?

Woorden hebben invloed op ons vermogen enthousiast te worden. Het belangrijkste woord in succesvolle sales heeft drie letters:
Lees verder
Moeilijk te overtuigen

Hoe praat jij met een moeilijk te overtuigen klant?

Je legt je opdrachtenboek alvast op tafel. Je ziet: Jouw klant aarzelt en reageert terughoudend. “Ik ga erover nadenken”. Hoe kun je deze klant overtuigen?
Lees verder
topverkopers zo boeken zij resultaat in coronatijd

Topverkopers, zo boeken zij resultaat in coronatijd.

Topverkopers kunnen altijd verkopen. Maar telt corona ook als “altijd”? Hoe halen zij nu resultaat? Hoe gaan topverkopers om met de uitdagingen die het virus en de maatregelen opwerpen?
Lees verder
Scroll naar top