Checklist verkoopkansen mijden website
verbeter vandaag nog de salesprestaties binnen jouw bedrijf: 

Nooit meer verkoopkansen mislopen: deze 6 cruciale elementen bepalen jouw kans op nieuwe klanten

Inzicht krijgen in het creëren van verkoopkansen. Heb je dit op orde, of niet? Dat ontdek je met deze checklist. Zodat je er daarna iets aan kunt doen, om je omzet te laten GROEIEN

Ergens loopt het steevast stuk of laat je kansen liggen. Maar waar? Dat ontdek je in deze checklist. Zodat je er eindelijk iets aan kunt doen.

carl

Carl L. Harshman, Ph.D.

Institute for Work Attitude & Motivation

"Petra is a bright, personable, capable professional who I would recommend to anyone considering her knowledge and services. She is dedicated to quality and  results-two "musts" in today's business world."

Een verhelderend verhaal voor ondernemers

Deze checklist maakte ik voor ondernemers die zich onrustig voelen. Onrustig, omdat het niet goed gaat met het creëren van verkoopkansen.  Ondanks een mooie kring bestaande klanten, is er geen of nauwelijks nieuwe aanwas. Wat nu als je grootste klanten morgen afhaken? Hoe vul je dan het gat in je omzet? En het liefst wil je natuurlijk groeien.

Bovendien weet je niet waar het precies misgaat. Ligt het aan je bedrijfsvoering? Aan de verkoopskills van je accountmanagers? Beide? Op die vragen geeft de checklist een duidelijk antwoord. Een eerste noodzakelijke stap om de toekomst van je bedrijf zeker te stellen.

Dus download de checklist. Gratis. Vrijblijvend. Verhelderend.

Geen continuïteit, geen klik, geen afspraken

Deze situatie herken je vast: je accountmanagers creëren geen nieuwe verkoopkansen. Ze krijgen óf geen contact met prospects, óf ze weten de klik niet te maken; ze worden maar al te makkelijk afgewimpeld. Met als onvermijdelijk gevolg: geen omzet of opdrachten.

Geen kans om te laten zien wat je in huis hebt. Geen kans om een offerte te maken. Geen kans om de klant te overtuigen.

En als je nu precies wist waar het aan lag…

Wél continuïteit, wél een klik, wél afspraken

Hoe zou het zijn als het allemaal wel lukt? Als je wekelijks op bezoek ‘mag’ bij een prospect die je heel graag verwelkomt als klant?

Die ‘utopie’ is haalbaar. Sterker nog: die is veel dichterbij dan je denkt. Die ligt gewoon binnen handbereik. Want koude acquisitie is echt geen hogere wiskunde.

En ook jouw team kan het. Daar ben ik van overtuigd. Laat mij simpelweg in kaart brengen waar het nu misgaat. Het is de eerste etappe naar Utopia.

WEbsite foto 7

Gebaseerd op 20+ jaar ervaring in sales

Mijn inzichten komen niet uit de lucht vallen. Die bouwde ik zelf op door meer dan 20 jaar met m’n poten in de modder te staan. Als sales consultant, telemarketing expert en psycholoog.

Daar is mijn kennis op gebaseerd: de praktijk en principes uit de (neuro)psychologie en telemarketing. Waarmee ik zelf al jarenlang betekenisvolle relaties weet te smeden tussen mijn klanten en hun toekomstige klanten.

Met de nadruk op betekenisvol: want ik geloof dat harde verkoop, belscripts en andere trucs niet meer werken. Daar is meer voor nodig. Wat? Daar vertel ik je alles over, aan de hand van de resultaten van jouw checklist.

Scroll naar top