Eindelijk zicht op de redenen waarom je accountmanagers falen:

Waarom je niet aan tafel komt bij nieuwe klanten

Het lukt je accountmanagers niet. Het lukt ze maar niet om je naar binnen te praten bij prospects die hoog op je verlanglijstje staan. Sterker nog: vaak komen ze niet eens met ze in gesprek.

Ergens loopt het steevast stuk. Maar waar? Dat ontdek je in deze whitepaper. Zodat je er eindelijk iets aan kunt doen.

carl

Carl L. Harshman, Ph.D.

Institute for Work Attitude & Motivation

"Petra is a bright, personable, capable professional who I would recommend to anyone considering her knowledge and services. She is dedicated to quality and customer service--two "musts" in today's business world."

Een verhelderend verhaal voor ondernemers

Deze whitepaper schreef ik voor ondernemers die zich onrustig voelen. Onrustig, omdat het niet goed gaat met de new business. Ondanks een mooie kring bestaande klanten, is er geen of nauwelijks nieuwe aanwas. Wat nu als je grootste klanten morgen afhaken? Hoe vul je dan het gat in je omzet? En het liefst wil je natuurlijk groeien.

Bovendien weet je niet waar het precies misgaat. Ligt het aan de verkoopskills van je accountmanagers? Aan je bedrijfsvoering? Beide? Op die vragen geeft het whitepaper een duidelijk antwoord. Een eerste noodzakelijke stap om de toekomst van je bedrijf zeker te stellen.

Dus download de whitepaper. Gratis. Vrijblijvend. Verhelderend.

Geen contact, geen klik, geen afspraken

Deze situatie herken je vast: je accountmanagers krijgen óf geen contact met prospects, óf ze weten de klik niet te maken; ze worden maar al te makkelijk afgewimpeld. Met als onvermijdelijk gevolg: geen afspraken.

Geen kans om te laten zien wat je in huis hebt. Geen kans om een offerte te maken. Geen kans om de klant te overtuigen.

En als je nu precies wist waar het aan lag…

Wél contact, wél een klik, wél afspraken

Hoe zou het zijn als het allemaal wel lukt? Als je wekelijks op bezoek ‘mag’ bij een prospect die je heel graag verwelkomt als klant?

Die ‘utopie’ is haalbaar. Sterker nog: die is veel dichterbij dan je denkt. Die ligt gewoon binnen handbereik. Want koude acquisitie is echt geen hogere wiskunde.

En ook jouw accountmanager kan het. Daar ben ik van overtuigd. Laat mij simpelweg in kaart brengen waar het nu misgaat. Het is de eerste etappe naar Utopia.

Over Petra Smit Wattez

Gebaseerd op 20+ jaar ervaring in sales

Mijn inzichten komen niet uit de lucht vallen. Die bouwde ik zelf op door meer dan 20 jaar met m’n poten in de modder te staan. Als sales consultant, telemarketeer en psycholoog.

Daar is mijn kennis op gebaseerd: de praktijk en principes uit de (neuro)psychologie en telemarketing. Waarmee ik zelf al jarenlang betekenisvolle relaties weet te smeden tussen mijn klanten en hun toekomstige klanten.

Met de nadruk op betekenisvol: want ik geloof dat harde verkoop, belscripts en andere trucs niet meer werken. Daar is meer voor nodig. Wat? Daar vertel ik je alles over, aan de hand van de scan van jouw accountmanagers.

Scroll naar top